Reklamera utebliven tidning digitalt

Ibland går det snett med utdelningen och då vill vi förstås göra någonting åt det. Därför är det viktigt att vi får reda på när tidningen inte kommer som den ska.

Du reklamerar enklast din tidning via Mitt konto genom att klicka här. Vill du komma i kontakt med kundservice kan du reklamera via formuläret eller via telefon genom att klicka här.

Såhär reklamerar du utebliven tidning digitalt via Mitt konto

1. Logga in med ditt digitala konto på nkp.se. Du behöver göra detta via webbläsaren i din telefon eller på din dator. Det fungerar inte i nyhetsappen NKP. Har du inte skapat något konto ännu? Vi visar dig steg för steg hur du skapar ett genom att klicka här.
2. Klicka på menyn uppe i högra hörnet och välj ”Kundservice”
3. Välj ”Anmäl utebliven tidning”.
4. Välj vilken prenumeration reklamationen gäller.
5. Välj vilket datum reklamationen gäller och klicka sedan på ”Anmäl utebliven tidning”.

Klart! Din reklamation registreras och vi kommer att kompensera dig i din prenumeration. Betalar du via autogiro dras beloppet av på nästa månads autogiro-dragning. Betalar du via faktura kommer vi förlänga prenumerationen utan kostnad när din nuvarande betalda period gått ut.